Fai xa un tempiño, no Experimentarte, realizaron unha actividade con café que foi todo un éxito entre os cativos e as cativas do cole. A idea, era facer un obradoiro moi sensorial, no que ulir, tocar e experimentar con diferentes texturas cobrase protagonismo. Comezaron probando, tocando e ulindo diferentes grans de café, de tamaños e intensidade de cor variadas. Despois, tiveron que traballar, mediante trasvases e clasificacións, cos mesmos. O seguinte paso foi, coa axuda dun vello "molinillo" do cole, moer o café. Non imaxinades que aroma na aula obradoiro!
Unha vez o café estivo molido, engadiron fariña e auga, o que tivo como resultado unha pasta bastante moldeable coa que os pequenos e pequenas gozaron un bo rato. Que levante a man alguén a que non lle guste o café!
Hace ya una semanas, en el Experimentarte, realizaron una actividad con café que fue todo un éxito entre los más peques del cole. La idea, era hacer un taller muy sensorial, en el que oler, tocar y experimentar con diferentes texturas adquiriese protagonismo. Empezaron probando, tocando y oliendo diferentes granos de café, de tamaños e intensidad de color variados. Después, tuvieron que trabajar, mediante trasvases y clasificaciones, con los mismos. El siguiente paso fue, con la ayuda de un viejo “molinillo“ del cole, moler el café. ¡No imagináis que aroma en el aula taller! Cuando el café estuvo molido, añadieron harina y agua, lo que tuvo como resultado una pasta bastante moldeable con la que el alumnado de la etapa de formación básica disfrutó un buen rato. ¡Qué levante la mano alguien al que no le guste el café!
No hay comentarios:
Publicar un comentario