lunes, 21 de octubre de 2019

TEMPO DE VENDIMA

Setembro representa a fin do verán. É o mes da volta ás aulas e dos novos propósitos (que nunca se cumpren) pero sobre todo, é tempo de vendima. Toca apañar a uva e facer o viño. Compartir conversas e traballo, moito traballo. 
Os cativos e cativas do cole, traballadoriños todos eles, quixeron vivir a súa propia vendima e puxéronse “mans a obra”. Apañaron, cargaron capachos, estrullaron, prensaron... mesmo elaboraron un saboroso mosto coas uvas que tiñamos no cole. Máis e mellor para a próxima, agora toca ir apañando o millo 😓

            


Septiembre representa el final del verano. Es el mes de la vuelta a las aulas y de los nuevos propósitos (que nunca se cumplen) pero sobre todo, es tiempo de vendimia. Es el momento de recoger la uva y hacer el vino. Compartir conversaciones y trabajo, mucho trabajo.
Los pequeños y pequeñas del cole, trabajadores todos ellos, quisieron vivir su propia vendimia y se pusieron "manos a la obra". Recogieron, cargaron capachos, estrujaron, prensaron,... mismo elaboraron un sabroso mosto con las uvas que teníamos en el cole. Más y mejor para la próxima, agora toca ir recogiendo el maíz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario