lunes, 11 de marzo de 2019

MULLERES ALÉN DO MAR


O venres 8 de marzo celebramos o Día da Muller. Rodeados de recomendacións lectoras os rapaces foron lendo e mostrando as súas reflexións neste día. Cunha pulseira violeta na man pouco a pouco van aprendendo a importancia de loitar polos dereitos das mulleres, pola igualdade. Todos pasaron polo micro, sempre hai algo que dicir.
Aproveitamos a ocasión para falar das “Mulleres alén do mar”, das redeiras, as armadoras, as mariñeiras, as peixeiras… Das mulleres que viven do mar, pero tamén das que o mar lles quitou moito. Ata tivemos tempo de falar das mulleres que relocen có mar. 
A cor violeta empeza a ser forte no centro.


El viernes 8 de marzo celebramos el Día de la Mujer. Rodeados de recomendacions lectoras los chicos fueron leyendo y mostrando sus reflexiones en este día. Con una pulsera violeta en la  mano poco a poco van aprendiendo la importancia de luchar por los derechos de las mujeres, por la igualdad. Todos pasaron por el micro, siempre hay algo que decir.
Aprovechamos la ocasión para hablar de las "Mujeres alén do mar", de las redeiras, las armadoras, las marineras, las pescaderas... De las mujeres que viven del mar, pero también de las que el mar les quitó mucho. Hasta tuvimos tiempo de hablar de las mujeres que relucen con el mar.
El color violeta empieza a ser fuerte en el centro.

No hay comentarios:

Publicar un comentario