viernes, 29 de marzo de 2019

A NOSA HORTIÑA

Este curso, ademais de andar a voltas co noso PDI mariñeiro, afrontamos un proxecto novo: a horta.
Se ben é verdade que o curso pasado algunhas aulas xa comezaron algúns proxectos relacionados con este tema, neste, toda a etapa de formación básica decidiu dar un paso máis alá e crear o que a eles lles gusta denominar como “a hortiña”. 
Como podedes ver nas fotos, delimitaron o espazo no que traballar con botellas de plástico vellas (aquí, a colaboración das familias foi fundamental) que as mestras, coa axuda dos cativos, encheron de auga con colorante alimentario de distintas cores. 
Despois disto comezou o duro traballo. Levan xa unhas semanas co sacho a voltas! Prepararon a terra, prantaron e agora regan a cotío. Leitugas, chícharos, porros, pementos... esta hortiña avanza a fume de carozo!

Este curso, además de andar a vueltas con nuestro PDI marinero, afrontamos un proyecto nuevo: la huerta.
Si bien es verdad que el curso pasado algunas aulas ya empezaron algunos proyectos relacionados con la misma, en este, toda la etapa de formación básica decidió dar un paso más allá y crear lo que a ellos les gusta denominar como "a hortiña".
Como podéis ver en las fotos, delimitaron el espacio en el que trabajar con botellas de plástico viejas (aquí la colaboración de las familias fue fundamental) que las maestras, con ayuda de los niños, llenaron con agua y con colorante alimentario de distintos colores. 
Después dio comienzo el duro trabajo. Llevan ya unas semanas con el sacho a vueltas! Prepararon la tierra, plantaron y ahora riegan con frecuencia. Lechugas, guisantes, puerros, pimientos... esta huerta avanza a todo gas!

No hay comentarios:

Publicar un comentario