O pasado luns fomos ata a sede da Fundación Amigos de Galicia para coñecer de primeira man o seu traballo.
Aínda que o tempo no nos acompañou moito fomos cargadiños de tapóns para contribuir tamén deste xeito.
Nada máis chegar estábannos a esperar todos os medios de comunicación. Parecíamos estrelas do cine.
Paula explicounos todo o traballo que fan, vimos como preparaban as caixas de alimentos, a cantidade de produtos froito da doazón desinteresada de grandes empresas, pasamos un pouco de frío (pero encantounos) na neveira e despois puxémonos mans á obra. Iso si, primeiro déronnos un gran almorzo para coller enerxía para o noso traballo: clasificar tapóns.
O certo é que pensabamos que era unha tarefa moito máis doada e démonos conta de que, en xeral, non temos moi claro que produtos de plástico serven e cales non. Temos que darlle unha voltiña a esa idea é ver se nós podemos facer algo para facilitar as cousas.
Temos que recoñecer que chegamos ao cole bastante cansados, pero moi, moi contentos coa experiencia e a satisfacción de facer ben.
Como poderedes observar, iso de que a prensa estábanos a esperar non era broma!
El pasado lunes fuimos hasta la sede de la Fundación Amigos de Galicia para conocer de primera mano su trabajo.
Aunque el tiempo non nos acompañó mucho fuimos cargaditos de tapones para contribuir también de esta manera.
Nada más llegar nos estaban esperando todos los medios de comunicación. Parecíamos estrellas de cine.
Paula nos explicó todo el trabajo que hacen, vimos como preparaban las cajas de alimentos, la cantidad de productos fruto de la donación desinteresada de grandes empresas, pasamos un poco de frío (pero nos encantó) en la nevera y después nos pusimos manos a la obra. Eso si, primero nos dieron un gran desayuno para coger energía para nuestro trabajo; clasificar tapones.
Lo cierto es que pensábamos que era una tarea mucho más fácil y nos dimos cuenta de que, en general, no tenemos muy claro que produtos de plástico sirven y cuales no. Tenemos que darle una vuelta a esa idea y ver si nosotros podemos hacer algo para facilitar las cosas.
Tenemos que reconocer que llegamos al cole bastante cansados, pero muy, muy contentos con la experiencia y la satisfacción de hacer bien.
Como podréis observar, eso de que la prensa nos estaba esperando no era broma!
No hay comentarios:
Publicar un comentario