viernes, 22 de junio de 2018

LENZOS HUMANOS

Na última sesión do curso, os do ExperimentArte quixeron pechar o proxecto pola porta grande e facer a súa actividade máis “tola”.
Que empregaron para iso? Pois moita vontade de pasalo ben, roupa de baño e unha muda, xa que, non vos imos a enganar, a situación prometía diversión, pero tamén “ zafarrancho”.
Coma estes pequechos nunca defraudan, a suma de roupa de baño, paredes en branco e unha morea de pintura deu coma resultado un bo anaco de risas, obras artísticas coma as do Thyssen e uns “lenzos humanos” que foron directiños á bañeira ao rematar. 
Ao final vai ser verdade iso que din: “non che hai coma a vida do artista”...

En la última sesión del curso, el del ExperimentArte quisieron cerrar el proyecto por la puerta grande y hacer su actividad más "loca".
¿Qué utilizaron para eso? Pues mucha voluntad de pasarlo bien, ropa de baño y una muda, ya que, no os vamos a engañar, la situación prometía diversión, pero también "zafarrancho".
Como estos pequeñajos nunca defraudan, la suma de ropa de baño, paredes en blanco y un montón de pintura dió como resultado un buen momento de risas, obras artísitcas como las del Thyssen y unos "lienzos humanos" que fueron derechitos a la bañera al terminar. 
Al final va a ser verdad eso que dicen: "no hay vida como la del artista"...

No hay comentarios:

Publicar un comentario