jueves, 10 de enero de 2019

IOGA NA BIBLIOTECA

Si, si, IOGA na biblioteca! Porque queremos que a biblio sexa un laboratorio de aprendizaxes, porque queremos un centro activo e consciente, porque queremos promover unha vida saudable, porque queremos ao noso alumnado e porque podemos. IOGA na biblioteca!

Os alumnos da etapa de formación básica e os de transición á vida adulta participaron en distintas sesións de IOGA. Unha práctica que mellora dende a conciencia corporal ata a autoestima. Amais, é estupendo para relaxarse, liberando estados de ansiedad ou tensión.

GRAZAS a CAROLINA moitos de nós puidemos achegarnos ao IOGA dun xeito lúdico.


 Si, si, YOGA en la bilbioteca! Porque queremos que la bilbio sea un laboratorio de aprendizajes, porque queremos  un centro activo y consciente, porque queremos promover una vida saludable, porque queremos a nuestro alumnado y porque podemos. YOGA en la biblioteca!

Los alumnos de la etapa de formación básica y los de transición a la vida adulta participaron en distintas sesiones de YOGA. Una práactica que mejora desde la conciencia corporal hasta la autoestima. Además, es estupendo para relajarse, liberando estados de ansiedad o tensión.

GRACIAS a CAROLINA muchos de nosotros pudimos acercarnos al YOGA de una forma lúdica.

No hay comentarios:

Publicar un comentario