lunes, 4 de diciembre de 2017

PLÁNTATE NA RÚA

O pasado xoves un grupiño de alumnos do noso cole participaron nunha actividade moi enriquecedora organizada pola Concellería de Educación e o servizo de xardíns con Concello de Vilagarcía; "Plántate na rúa".
Con esa actividade preténdese concienciar á poboación infantil e, a través da mesma ao resto de veciños, sobre a necesidade de respectar e coidar os bens públicos, e neste caso as plantas que decoran as nosas rúas, prazas e xardíns.
Foi unha experiencia moi bonita e temos todas as nosas ilusións postas en que ningún amigo do alleo decida levar o que plantamos para a súa casa.


El pasado jueves un grupo de alumnos de nuestro cole participaron en una actividad muy enriquecedora organizada por la Concejalía de Educación y el servicio de jardinería del Ayuntamiento de Vilagarcía; "Plántate na rúa".
Con esta actividad se pretende concienciar a la población infantil, y a través de ella al resto de vecinos, sobre la necesidad de respetar y cuidar los bienes públicos, en este caso las plantas que decoran nuestras calles, plazas y parques.
 Fue una experiencia muy bonita y tenemos toda nuestra ilusión puesta en que ningún amigo de lo ajeno decida llevar lo que plantamos para su casa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario