viernes, 15 de diciembre de 2017

ExperimentArte

As aulas verde e vermella realizan, dende o mes de novembro, o proxecto denominado ExperimentArte.
 A través do mesmo, e apoiandose en diferentes temáticas (xeralmente temas de interese para os grupos ou as conmemoracións) levan a cabo actividades variadas e dinámicas coas que buscan que os nenos e nenas (a través da estimulación dos sentidos: visual, olfactivo, táctil...) desenvolvan a súa creatividade.
Na primeira sesión, o alumnado realizou a actividade “As nosas pegadas”, na que traballaron o esquema corporal e a conciencia do propio corpo a través da pintura. O alumnado despois de meter mans e pés en pintura deixaba as súas pegadas nun mural e recorreron o camiño co que comezan este proxecto.
 Las aulas verde y roja realizan, desde el mes de noviembre, el proyecto denominado ExperimentArte.
A través del mismo, y apoyándose en diferentes temáticas (generalmente temas de interés para los grupos o conmemoraciones) llevan a cabo actividades variadas y dinámicas con las que buscan que los niños y niñas (a través de la estimulación de los sentidos; visual, olfativo, táctil...) desarrollen su creatividad.
En la primera sesión, el alumando realizó la actividad "Nuestras huellas", en la que trabajaron el esquema corporal y la conciencia del propio cuerpo a través de la pintura. El alumnado después de meter manos y pies en pintura dejaba sus huellas en el mural y recorrieron el camino con el que empieza este proyecto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario