O pasado luns fixemos unha excursión que forma parte das actividades do noso PDI e do noso Proxecta "Amar o mar".
Como no tema do mexillón estivemos a traballar as conserveiras, fomos visitar unha para coñecer de primeira man o que fan, e Conservas Dardo foi a encargada de explicarnos en que consiste o traballo que alí levan a cabo, como se reparten as tarefas, de onde veñen os produtos...
O luns, xustamente, estaban a traballar con mexillóns, atúns e sardiñas.
Foi moi interesante saber como traballan esas mulleres (porque non nos coincidiu de ver ningún home) e démonos conta do traballo duro que é porque facía un pouquiño de frío, cheiraba "regular" e facíano todo a man.
Algúns de nós temos nais que traballan nas conserveiras e... démonos conta de que é moito o que traballan!
Despois fomos ata o IGAFA (Instituto Galego de Formación en Acuicultura) e alí alucinamos un montón.
Agora estamos co tema do rodaballo, así que nos explicaron como se crían nas piscifactorías e vimos o seu proceso de crecemento. Vimos rodaballos mini, rodaballos pequenos, medianos, grandes... de todo! E tamén vimos de todos os tamaños aos lenguados, lumbrigantes (ata vimos como mudan o cascarón)... e os seus alimentos.
O certo é que aprendemos un montón de cousas sobre a vida dos animais mariños.
Pero, para rematar, tivemos unha sorpresa. Resulta que neste instituto teñen un ciclo de FP de experto en buceo, e tivemos a oportunidade de ver (e algúns incluso entrar) unha cámara hiperbárica que era o máis parecido que vimos na nosa vida a un submarino.
Foi unha mañán de moito axetreo e chagamos ao cole moi cansos, pero tivemos a sorte de que Larsa (gracias ás mamás da ANPA que están en todo) tivo a ben ofrecernos unha riquísima merenda con queixo, iogures, batidos... que nos encheron de forza para afrontar o día!
El pasado lunes hicimos una excursión que forma parte de las actividades de nuestro PDI y de nuestro Proxecta "Amar o mar".
Como en el tema del mejillón estuvimos trabajando las conserveras, fuimos a visitar una para conocer de primera mano lo que hacen, y Conservas Dardo fue la encargada de explicarnos en que consiste el trabajo que allí llevan a cabo, como reparten las tareas, de dónde vienen los productos...
El lunes, justamente, estaban trabajando con mejillones, atún y sardinas.
Fue muy interesante saber cómo trabajan esas mujeres (porque no nos coincidió ver a ningún hombre) y nos dimos cuenta del trabajo duro que es porque hacía un poquito de frío, olía "regular" y lo hacían todo a mano.
Algunos de nosotros tenemos madres que trabajan en conserveras y... nos dimos cuenta de que es mucho lo que trabajan!
Después fuimos hasta el IGAFA (Instituto Galego de Formación en Acuicultura) y allí alucinamos un montón.
Ahora estamos con el tema del rodaballo, así que nos explicaron cómo se crían en las piscifactorías y vimos su proceso de crecimiento. Vimos rodaballos mini, rodaballos pequeños, medianos, grandes... de todo! Y también vimos de todos los tamaños a los lenguados, bogavantes (hasta vimos como mudan el cascarón)... y sus alimentos.
Lo cierto es que aprendimos un montón de cosas sobre la vida de los animales marinos.
Pero, para terminar, tuvimos una sorpresa. Resulta que en este instituto tienen un ciclo de FP de experto en buceo, y tuvimos la oportunidad de ver (y algunos incluso entrar) una cámara hiperbárica que era lo más parecido que vimos en nuestra vida a un submarino.
Fue una mañana de mucho ajetreo y llegamos al cole muy cansados, pero tuvimos la suerte de que Larsa (gracias a las mamás del ANPA que están en todo) tuvo a bien ofrecernos una riquísima merienda con queso, yogures, batidos... que nos llenaron de fuerza para afrontar en día!
No hay comentarios:
Publicar un comentario