martes, 27 de noviembre de 2018

CONCERTO "FETÉN"

A semana pasada fomos ata Pontevedra a un concerto didáctico do que volvemos "flipados".
Da man do dúo "Fetén Fetén" coñecimos instrumentos insólitos como a frauta-silla da praia, a frauta-vasoira... comprobamos que se pode facer música con dúas culleres, cunha tixola...
Ademais, a nosa compañeira Nerea subiu ao escenario a tocar o theremín, e cos seus momentos creou tales sons que todos pensabamos que chegaban os extraterrestres!!
Aprender aprendimos moito pero tamén gozamos e bailamos.
Ao rematar tivemos a oportunidade de darlles as grazas (xunto con moitos bicos e apertas) e dicirlles que foi un concerto fetén e que nos o pasamos fetén. En resumo: "Fetén Fetén"


La semana pasado fuimos a Pontevedra a un concierto didáctivo del que volvimos flipados".
De la mano del dúo "Fetén Fetén" conocimos instrumentos insólitos como la flauta-silla de la playa, la flauta-escoba... comprobamos que se puede hacer música con dos cucharas, con una sartén...
Además,  nuestra compañera Nerea subió al escenario a tocar el theremín, y con sus movimientos creó tales sonidos que todos pensamos que llegaban los extraterrestres!!
Aprender aprendimos mucho pero también disfrutamos y bailamos.
Al terminar tuvimos la oportunidad de darles las gracias (junto con muchos besos y abrazos) y decirles que fue un concierto fetén y que nos lo pasamos fetén. En resumen: "Fetén Fetén".







No hay comentarios:

Publicar un comentario