viernes, 26 de enero de 2018

PINTURA CON SAL EN EXPERIMENTARTE

Na seguinte sesión do ExperimentArte, aproveitando que esa semana no cole celebrabamos a semana da ciencia, ao alumnado das aulas 6 e 8 tocoulles experimentar un pouquiño. 
Na actividade, cada un dos nenos e nenas tiña que “ debuxar” con cola unha serie de trazados/ formas sobre os que, posteriormente, botarían un pouco de sal. 
A continuación, con témperas diluidas en auga e a axuda dun goteiro, “dábanlle cor” aos mencionados trazados e observaban a facilidade coa que o sal absorbía cada tono e tinguíase de vermello, azul, amarelo, laranxa...dando coma resultado láminas moi alegres e cheas de arte.

En la siguiente sesión de ExperimentArte, aprovechando que esa semana en el cole celebrábamos la semana de la ciencia, al alumnado de las aulas 6 y 8 les tocó experimentar un poquito. 
En la actividad, cada uno de los niñas y niñas tenía que "dibujar" con cola una serie de trazados/formas sobre los que, posteriormente, echarían un poco de sal.
 A continuación, con témperas diluídas en agua y la ayuda de un gotero, "le daban color" a los mencionados trazados y observaban la facilidad con la que la sal absorbía cada tono y se teñía de rojo, azul, amarillo, naranja... dando como resultado láminas muy alegres y llenas de arte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario