Este ano, como o anterior, tres aulas do centro participaron no concurso "Nós tamén creamos" que organiza a Secretaría Xeral de Política Lingüística xunto coa Editorial OQO. Podedes ver as curtametraxes que participan na páxina da Televisión de Galicia.
O ano pasado era Lulula a protagonista e este ano é Ernesto, un mozo que quedou para merendar na casa da súa moza Henriqueta ás seis en punto. Polo camiño pásalle de toooodo, pero el nunca perde o seu sorriso. Máis ou menos coma nós, que mira que pasamos traballo para facer esta curta, pero mirade na foto que sorrisos maaaáis grandes.
Queredes saber que foi o que lle pasou a Ernesto? Pinchade na foto.
Este año, como el anterior, tres aulas del centro participaron en el concurso "Nós tamén creamos" que organiza a Secretaría Xeral de Política Lingüística y la Editorial OQO. Podéis ver los cortos que participan en la página de la Televisión de Galicia.
El año pasado era Lulula la protagonista y este año es Ernesto, un chico que quedó para merendar en la casa de su novia Henriqueta a las seis en punto. Por el camino le pasa de toooodo, pero él nunca pierde su sornirsa. Más o menos como nosotros, que mira que pasamos trabajo para hacer este corto, pero mirad en la foto que sonrisas más grandes.
¿Queréis saber qué fue lo que le pasó a Ernesto? Pinchad en la foto.
¡Genial una vez más! Un trabajo magnífico para despedir el curso. El lunes se lo enseño sin falta a mis niñ@s, que ya lo estaban esperando. Muchos besitos, felices vacaciones, y a recargar baterías para seguir así el curso que viene.
ResponderEliminar!Pobre Ernesto! que tal pasou para ver a moza jajaja encantame como sempre. Gustoume moito que sairan tamen os nenos na cancion. Esto merece un gran premio. Garatuxas noraboa polo voso traballo, seguide sempre asi e xa apoveito para desexarvos unhas felices vacacions! un abrazo a todos.
ResponderEliminar¡¡Encantounos a vosa curta!! As nenas e os nenos xa cantarexaban a canción de Ernesto polos corredores. Noraboa e a seguir. ¡¡¡E sen deixar de amosar eses sorrisos tan fermosos!!!
ResponderEliminarAurora e Conchi, de Leirado