martes, 20 de marzo de 2012

NO COMEDOR

Traballamos cos alumnos o vocabulario relativo aos útiles de cociña e facémolo no comedor, aproveitando para poñer a mesa.
Os alumnos que participan nesta sesión comparten características comúns, como son as dificultades de expresión (ausencia de linguaxe oral ou fala inintelixible) pero, ao mesmo tempo, todos teñen un aceptable nivel de comprensión. Coa adquisición dos signos proporcionamos; a uns un sistema alternativo de comunicación, e a outros un apoio indispensable para o desenvolvemento da linguaxe oral.
Eiquí tendes un exemplo das nosas sesións!




Trabajamos con los alumnos el vocabulario relativo a los útiles de cocina y lo hacemos en el comedor, aprovechando para poner la mesa.
Los alumnos que participan en esta sesión comparten características comunes, como son las dificultades de expresión (ausencia de lenguaje oral o habla ininteligible) pero, al mismo tiempo, todos tienen un aceptable nivel de comprensión. Con la adquisición de los signos proporcionamos; a unos un sistema alternativo de comunicación, y a otros un apoyo indispensable para el desarrollo del lenguaje oral.
Ahí teneis un ejemplo de nuestras sesiones!

1 comentario:

  1. Como me gusta ver os vosos traballos¡ cada dia vese melloria nos nenos. Esta simpático o meu fillo cando lle din ben, xa se cree un campeón, bueno, sí que o son. esto é un reto para eles e vese que o van conseguindo e todo gracias a vos.garatuxas non me canso de darvos as grazas pero é asi.saudiños.

    ResponderEliminar