miércoles, 11 de enero de 2012

QUE VOU FACER HOXE?

No noso centro, en moitas aulas, faise o horario cos pictogramas do SPC (Sistema Pictográfico de Comunicación), así a información é máis accesible para todos (os que len e os que non o fan) e permanece como apoio constante ao que os alumnos poden recurrir sempre que o precisen.
Cada día, cando chegamos á aula, cada alumno compón a secuencia de actividades que desenvolverá ese día. Axúdanos así á anticipación e estructuración temporal.
Cando a tarefa de poñer o horario a acompañamos de signos, non só estamos favorecendo a comprensión e a atención, senón que, tamén proporcionamos aos alumnos unha vía de expresión fundamental para a comunicación.




En nuestro centro, en muchas aulas, se hace el horario con los pictogramas del SPC (Sistema Pictográfico de Comunicación), así la información es más accesible para todos (los que leen y los que no lo hacen)y permanece como apoyo constante al que los alumnos pueden recurrir siempre que lo necesiten.
Cada día, cuando llegamos al aula, cada alumno compone la secuencia de actividades que desarrollará ese día. Nos ayuda así a la anticipación y estructuración temporal.
Cuando la tarea de poner el horario la acompañamos de signos, no sólo estamos favoreciendo la comprensión y la atención, sino que, también proporcionamos a los alumnos una vía de expresión fundamental para la comunicación.

2 comentarios:

  1. Como me gusta ver o voso traballo e o dos rapaces. E como me anima a traballalo eu con Iván, pois xa non o vin tan timido como da vez anterior e para o proximo, si segue asi, xa vai coller el a camara... jajaja, é broma! xa empezamos ben o ano. saudiños.

    ResponderEliminar
  2. Noraboa profe Rosa, encantoume este cachiño de sesión cos teus rapaces, velaí o resultado de moito traballo e esforzo pola vosa parte,da gusto velos así, tan motivados e participativos. Grazas por compartir este tipo de experiencias.

    ResponderEliminar