miércoles, 5 de octubre de 2011

LINGUA DE SIGNOS

Moitas mestras do centro estamos asistindo polas tardes a un curso de "Lingua de Signos" que pensamos que nos pode ser moi útil no noso traballo diario. Debemos dicir que esta Lingua non so se emprega coas persoas xordas, senón que é moi útil en nenos con problemas de comunicación, oíntes ou non, como medio para facerse entender e poder así expresarse.
Para aproveitar ao máximo posible o aprendido estámonos a gravar nuns vídeos que compartiremos con todos vós e, desta forma, queremos establecer un nexo máis entre a familia e a escola.
Aquí vos deixamos o primeiro para que vaiades aprendendo e tamén, porqué non, vos votedes unhas risas.

video

Muchas maestras del centro estamos asistiendo por las tardes a un curso de "Lengua de Signos" que pensamos que nos puede ser muy útil en nuestro trabajo diario. Debemos decir que esta Lengua no sólo se emplea con las personas sordas, sino que es muy útil en niños con problemas de comunicación, oyentes o no, como medio para hacerse entender y poder así expresarse.
Para aprovechar al máximo posible lo aprendido nos estamos grabando en unos vídeos que compartiremos con todos vosotros y, de esta forma, queremos establecer un nexo más entre la familia y la escuela.
Aquí os dejamos el primero para que vayáis aprendiendo y también, porqué no, os echéis unas risas.

2 comentarios: