martes, 5 de julio de 2011

IMOS Á PISCINA!!!

Dende fai algúns anos, no centro vense realizando a actividade de piscina.
Dita actividade lévase a cabo os venres pola mañá na piscina municipal de Vilagarcía de Arousa. Podemos asegurar que é unha das actividades máis productivas e divertidas de todas as que realizamos. Nela facemos rehabilitación coa axuda da fisioterapeuta e dun monitor da piscina, aprendemos a nadar, perfeccionamos os nosos coñecementos, entrenamos para os campionatos e, sobre todo, divertímonos!!!
Esta actividade é de carácter voluntario por parte do profesorado e, a pesares da responsabilidade, traballo e esforzo físico que supón para nós, os mestres, cada ano comezamos coa mesma ilusión porque somos conscientes dos seus beneficios a nivel motor, social, interpersonal, de autoestima, autonomía persoal...
Dende aquí queremos animar a todo o novo profesorado, que se une ao noso equipo para o vindeiro curso, a participar desta actividade!!! E a vós...que nos seguides...deixámovos un vídeo para que comprobedes que, o que aquí contamos, é verdade!!!!

video

Desde hace algunos años, en el centro se realiza la actividad de piscina.
Dicha actividad se lleva a cabo los viernes por la mañana en la piscina municipal de Vilagarcía de Arousa. Podemos asegurar que es una de las actividades más productivas y divertidas de todas las que realizamos. En ella hacemos rehabilitación con la ayuda de la fisioterapeuta y de un monitor de las piscina, aprendemos a nadar, perfeccionamos nuestros conocimientos, entrenamos para los campeonatos y, sobre todo, nos divertimos!!!
Esta actividad es de carácter voluntario por parte del profesorado y , a pesar de la responsabilidad, trabajo y esfuerzo físico que supone para nosotros, los maestros, cada año empezamos con la misma ilusión porque somos conscientes de sus beneficios a nivel motor, social, interpersonal, de autoestima, autonomía personal...
Desde aquí queremos animar a todo el nuevo profesorado, que se une a nuestro equipo el próximo curso, a participar en esta actividad!!! Y a vosotros...que nosseguís...os dejamos un vídeo para que comprobeis que, lo que contamos, es verdad!!!

2 comentarios:

  1. Una actividad maravillosa. El agua relaja mucho y seguro que es un momento muy enriquecedor para todos. Yo también animo a aquellos que vayan para el cole a que se animen y se mojen, nunca mejor dicho !!!

    feliz veranito garatuxas, que veo que no descansáis !!!

    ResponderEliminar
  2. Pero qué fresquitos estaban en el agua....fuera a veces era insoportable....pero se aguantaba!!!! Jo!!! dos semanas sin verlos y parece que ha pasado más tiempo...Me parece una actividad estupenda,porque para muchos la sensación de libertad,sin la atadura de una silla de ruedas, tiene que ser una experiencia increible.Seguir así.Feliz verano para todos.

    ResponderEliminar