martes, 20 de febrero de 2018

COAS MANS NA MASA

O alumnado das aulas verde e vermella non para! O mesmo lle dan a actividades creativas e plásticas que se meten na cociña a poñerse coas “mans na masa”. 
Fai unhas semanas, co gallo de diferentes actividades que estaban a realizar nas aulas (concretamente relacionadas co outono e co Nadal) realizaron dous postres ben golosos: un biscoito de froitos secos (moi sinxelo de facer e con ingredientes que temos en todas as cociñas) e unhas galletas ben ricas (estrelas,árbores de Nadal, renos...) nas que prepararon a masa e deron forma cos diferentes “cortapastas”. 
O bo resultado destas experiencias foi avaliado polo resto do alumnado do centro (e algún mestre lambón) que se ofreceu a seguir colaborando sempre que se requerise! 
Estade atentos, que parece que estes pequenos cociñeiros terán que volver aos fogóns en breve!


El alumnado de las aulas verde y roja no para!  Lo mismo le dan a las actividades creativas y plásticas que se meten en la cocina a ponerse con "las manos en la masa". 
Hace unas semanas, con motivo de diferentes actividades que se estaban realizando en las aulas (concretamente relacionadas con el otoño y la Navidad) realizaron dos postres muy golosos: un bizcocho de frutos secos (muy sencillo de hacer y con ingredientes que tenemos en todas las cocinas) y unas galletas muy ricas (estrellas, árboles de Navidad, renos...) en las que prepararon la masa y dieron forma con los diferentes "cortapastas".
El buen resultado fue evaluado por el resto de alumando del centro (y algún maestro goloso) que se ofreció a seguir colaborando siempre que se requiriese! 
Estad atentos, que parece que estos pequeños cocineros tendrán que volver a los fogones en breve!

No hay comentarios:

Publicar un comentario