lunes, 23 de noviembre de 2015

PLANTÁNDONOS NA RÚA!!

O Concello de Vilagarcía levou a cabo a actividade "Plántate na rúa!", unha actividade escolar de concienciación cívica e urbana. Dita actividade forma parte do programa da Concellería de Educación para promover o civismo e o coidado dos bens e mobiliario público.
A actividade constou de dúas partes; unha sesión explicativa onde nos aclararon que a rúa é de todos e que debemos tratala con respecto e coidala, e despois unha especie de obradoiro no cal os alumnos dos coles de Vilagarcía nos repartimos polas diferentes rúas da nosa cidade a plantar especies decorativas.
A nós, xunto co CEIP A Escardia, tocounos a Rúa Castor Sánchez (onde está o Arenal) e a contorna da Praza Xoán XXIII.
 Se queredes podedes pasar e dar a vosa opinión do noso traballo. Só vos imos pedir unha cousa; por favor...coidádeas!!
Fagamos de Vilagarcía un exemplo de cidade na que os nenos decoran as rúas e os adultos gozan do traballo realizado e colaboran con eles en mantelas limpas e confortables. 
Non podemos esquecer que nós somos un exemplo para eles.



El Ayuntamiento de Vilagarcía llevó a cabo la actividad "Plántate na rúa!", una actividad escolar de concienciación cívica y urbana. Dicha actividad forma parte del programa de la Concejalía de Educación para promover el civismo y el cuidado de los bienes y mobiliario público.
La actividad constó de dos partes; una sesión explicativa donde nos aclararon que la calle es de todos y que debemos tratarla con respeto y cuidarla, y después una especie de taller en el cual los alumnos de los coles de Vilagarcía nos repartimos por las diferentes calles de nuestra ciudad a plantar especies decorativas.
A nosotros, junto con el CEIP A Escardia, nos tocó la Calle Castor Sánchez (donde está el Arenal) y el entorno de la Plaza Juan XXIII.
Si queréis podéis pasar y dar vuestra opinión sobre nuestro trabajo. Sólo os vamos a pedir una cosa; por favor... cuidadlas!!
Hagamos de Vilagarcía un ejemplo de ciudad en la que los niños decoran las calles y los adultos disfrutan del trabajo realizado y colaboran con ellos en mantenerlas limpias y confortables.
 No podemos olvidar que nosotros somos un ejemplo para ellos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario