jueves, 27 de septiembre de 2012

LECTURA GLOBAL SIGNIFICATIVA

Non sempre é fácil atopar algo que realmente motive aos nosos alumnos, pero o tema da comida soe funcionar moi ben.
O curso pasado na aula 11 estívose a traballar a lectura global co horario do alumno. Ao final do curso xa era capaz de identificar a actividade que lle correspondía en diferentes tipos de letra, co cal este ano animámonos a tentar facer o  mesmo pero co menú.
O proceso sería o seguinte;
1) Os nomes de cada comida atópanse nos carteles de cores correspondentes a cada prato.
2) @ mestr@ escolle no cartel 1 o menú e colócao neste panel.
3) Os arquivadores conteñen as fotos e máis os nomes. O alumno buscará a foto recoñecendo as palabras iguais.
4) O alumno coloca o menú cas fotos identificadas.


No siempre es fácil encontrar algo que realmente motive a nuestros alumnos, pero el tema de la comida suele funcionar muy  bien.
El curso pasado en el aula 11 se estuvo trabajando la lectura global con el horario del alumno. A final de curso ya era capaz de identificar la actividad que le correspondía con diferentes tipos de letra, con lo cual este año nos animamos a intentar hacer lo mismo pero con el menú.
El proceso es el siguiente; 
1) Los nombres de cada comida se encuentran en los carteles de colores correspondientes a cada plato.
2) El profesor/a escoge en el cartel 1 el menú y lo coloca en este panel.
3) Los archivadores contienen las fotos y los nombres. El alumno buscará la foto reconociendo las palabras iguales.
4) El alumno coloca el menú con las fotos identificadas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario