domingo, 31 de julio de 2011

A AULA DE FISIOTERAPIA

Dende o centro levabamos moitos anos reclamando unha figura que, dende o noso punto de vista, era indispensable dadas as características do noso alumnado; un/unha fisioterapeuta.
E por fin...en decembro de 2009 chegou Eva!!!
Aquí deixamos un vídeo no se que ve cómo se está a completar a aula de fisioterapia e como traballan os nosos rapaces!!





Desde el centro llevábamos muchos años reclamando una figura que, desde nuestro punto de vista, era indispensable dadas las características de nuestro alumnado; un/una fisioterapeuta.
Y por fin...en diciembre de 2009 llegó Eva!!!
Aquí os dejamos un vídeo en el que se ve cómo se está completando el aula de fisioterapia y trabajan nuestros chicos!!

lunes, 18 de julio de 2011

O PITIÑO AMARELIÑO

Nunca imaxinamos que un "pitiño amareliño" tivera tantas posibilidades, con el podemos traballar a lectura, a lectura con pictogramas e tamén a comprensión, elaborando frases con pictos no caderno de traballo de cada alumno.
Ademais na clase de música cantamos, bailamos e interpretamos a súa canción.



Nunca imaginamos que un "pollito amarillito" tuviera tantas posibilidades, con él podemos trabajar la lectura, la lectura con pictogramas y también la comprensión, elaborando frases con pictos en el cuaderno de trabajo de cada alumno.
Además en clase de música cantamos, bailamos e interpretamos su canción.

lunes, 11 de julio de 2011

TOCA QUE TOCA....

Unha compañeira do cole elaborou un libro de texturas para traballar co alumnado con diversidade funcional asociada a déficit visual. O libro consiste en identificar e asociar diferentes texturas. Da moito xogo xa que, por unha banda podemos traballar co alumnado que ten restos visuais, polo tamaño dos debuxos e das letras, e por outra co alumnado sen restos visuais xa que nos permite introducilo ou reforzar o sistema Braille.





Una compañera del cole elaboró un libro de texturas para trabajar con alumnado con diversidad funcional asociada a déficit visual. El libro consiste en identificar y asociar diferentes texturas. Da mucho juego ya que, por una parte podemos trabajar con el alumnado que tiene restos visuales, por el tamaño de los dibujos y de las letras, y por otra con el alumnado sin restos visuales ya que nos permite introducirlo o reforzar el sistema Braille.

martes, 5 de julio de 2011

IMOS Á PISCINA!!!

Dende fai algúns anos, no centro vense realizando a actividade de piscina.
Dita actividade lévase a cabo os venres pola mañá na piscina municipal de Vilagarcía de Arousa. Podemos asegurar que é unha das actividades máis productivas e divertidas de todas as que realizamos. Nela facemos rehabilitación coa axuda da fisioterapeuta e dun monitor da piscina, aprendemos a nadar, perfeccionamos os nosos coñecementos, entrenamos para os campionatos e, sobre todo, divertímonos!!!
Esta actividade é de carácter voluntario por parte do profesorado e, a pesares da responsabilidade, traballo e esforzo físico que supón para nós, os mestres, cada ano comezamos coa mesma ilusión porque somos conscientes dos seus beneficios a nivel motor, social, interpersonal, de autoestima, autonomía persoal...
Dende aquí queremos animar a todo o novo profesorado, que se une ao noso equipo para o vindeiro curso, a participar desta actividade!!! E a vós...que nos seguides...deixámovos un vídeo para que comprobedes que, o que aquí contamos, é verdade!!!!



Desde hace algunos años, en el centro se realiza la actividad de piscina.
Dicha actividad se lleva a cabo los viernes por la mañana en la piscina municipal de Vilagarcía de Arousa. Podemos asegurar que es una de las actividades más productivas y divertidas de todas las que realizamos. En ella hacemos rehabilitación con la ayuda de la fisioterapeuta y de un monitor de las piscina, aprendemos a nadar, perfeccionamos nuestros conocimientos, entrenamos para los campeonatos y, sobre todo, nos divertimos!!!
Esta actividad es de carácter voluntario por parte del profesorado y , a pesar de la responsabilidad, trabajo y esfuerzo físico que supone para nosotros, los maestros, cada año empezamos con la misma ilusión porque somos conscientes de sus beneficios a nivel motor, social, interpersonal, de autoestima, autonomía personal...
Desde aquí queremos animar a todo el nuevo profesorado, que se une a nuestro equipo el próximo curso, a participar en esta actividad!!! Y a vosotros...que nosseguís...os dejamos un vídeo para que comprobeis que, lo que contamos, es verdad!!!